sreda, 27. november 2019

Ljubim vsak trenutek dneva

Danes pa je samorog izbiral barve za nebo, ker so v rožnati barvi, kot njegova griva! Res je lepo! oblaki so kot dolge vzporeden črte na nebu. Popolnost!

Rada imam jutra. Rada imam tudi meditacijo, ker mi krepi moj čustveni imunski sistem, da mi vse teče bolj lahko.

Ali ne tako grobo, in ne ruka tako kot na makedamski cesti. Sploh ne vem, kako zelo mi pomaga. Samo čutim, da mi usta vleče v nasmeh. Čutim, da mi življenje pripravlja vsak trenutek zaroto, ki je popolnoma v skladu z mojo dušo. Popolnoma v skladu s tem, kar si želim. Vse me vedno bolj in bolj vodi k tej čarobnosti življenja. Zdaj!

Saj so še druge stvari, ki mi pomagajo, da ne ruka tako čez dan. Velike skale so samo skalice. Pomaga mi tudi moj dnevnik hvaležnosti. Zdaj ga že res dolgo pišem. Dolgo. Lahko bi stare dnevnike stran zmetala. Samo tako, da se rešim stare energije. Ali bi jih pa zakopala. Kaj je zdaj s tem! Prav smešno. Jaz. Lopata. In polno zvezkov.

Čas je.

Vleče me naprej. In vem, da je pravi čas.

Ljubim vsak trenutek dneva.

Kaj sem omenila, da mi pomaga tudi kavica, da cesta ni tako rukasta? Seveda mi! To pa je moj lep začetek dneva. Zdaj še to napišem, pa si jo grem skuhati!

Zadnjič pa sem si zaželela malo spremembe. Mislila sem, da si bom naredila kavo z vanili sladkorjem. In namesto vanilje sem si vsipala v kavo pecilnega! Takoj, ko se je začela noro peniti, sem vedela, kaj sem naredila! Noro! Ah!

Noro pa je bilo, da sem pene dol pobrala in jo potem še spila! Prav čutila sem, kako mi vre v želodcu! Norec! Bilo pa je zabavno!

Ljubek nabit s srčkanostjo dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost v vseh pogledih! Živim za zdaj in to je pomembno! In ta trenutek je čaroben!

Ni komentarjev:

Objavite komentar