sobota, 19. oktober 2019

Rada imam svoje otroštvo in če ga niste imeli, še ni prepozno!

Kako sem se pa včeraj zabavala! Rada imam svoje otroštvo in če ga niste imeli, še ni prepozno!

Tako uživam še zdaj kot majhen otrok. Včeraj smo se trije spravili na gugalnico. Tako okroglo! Kaj se je zgodilo! Ena stran se je utrgala in vsi trije smo padli na tla – brez večjih poškodb. Bilo pa je veliko smeha! Potem smo še kar ležali na tleh in se smejali. Kar še nam ni bilo za vstati. Uživali smo v polnosti v tem, kdo smo!

Ležala sem z glavo pri zemlji – na travi in noge sem imela v zrak! Kako zabavno!
Že dolgo se nisem tako smejala!

Kako sem se navadila na računalnik z mehkimi tipkami, da mi je ta prav moteč. Tako je prav! Zaslužim si pisati na računalnik, ki mu tipke delajo z lahkoto!

Enako je v življenju. Prav moralo bi me motiti, če se ne počutim dobro! prav moralo bi mi iti na živce, če se ne počutim dobro! prav moralo bi mi biti moteče, da se ne počutim srečno!

Kolikokrat se tako navadimo na moteče okoliščine, da nas več ne motijo? Napaka!

Zaslužimo si, da se počutimo dobro! zaslužimo si, da se počutimo srečno! Zaslužimo si, da smo veselje in radost!

In ko se ne počutimo odlično, nekaj je narobe!

Kako se lahko počutim malo boljše? Vem, da mi zdaj ta računalnik služi dobro! in vem, da bo ob pravem času prišel novi!

Ljubek sijoč pristen srčkan sončen jasen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je unikatnost! Razkažimo - pokažimo se v vsem svojem sijaju!

P.S.S.: Nov navdih... https://youtu.be/8qrBGz9BKpY

Ni komentarjev:

Objavite komentar