ponedeljek, 14. oktober 2019

Danes pa metode po zakonu privlačnosti...

Kaj če je danes tisti dan, ko se je prav treba imeti rad?

Kaj če je danes tisti dan, ko se prav želim imeti rada?

Kaj če je danes tisti dan, ko že vem, da se imam rada in tako tudi živim?

Danes praznujem.

In kaj je lepšega, kot če med tednom bolj dolgo spim? Nič! Tako lepe sanje sem imela! Našla sem popolno hiško ob vodi, čisto blizu! Bilo je tako lepo! z lesenimi čolni. Pa drevesi. Lepo je bilo! In moje sanje se uresničujejo. Zdaj stopam še bolj proti njim!

Potem, ko sem se res naspala, sem si naredila kopel. Kaj nisem omenila zajtrka in kave v postelji? Napaka! To sta ključna dejavnika mojega lepega začetka dneva!

Kopel mi je tako prijala. Vizualizirala sem svet, kot si ga želim zase.

Kako bi živela, če bi bila milijonarka?

Kako sem uživala v tej vizualizaciji!

Prava radost!

Stopimo iz te majhnosti, pomanjševanja! Pripravljena sem živeti svoje sanje! Danes!

Našla sem tako dobri metodi po zakonu privlačnosti. Za ustvarjanje obilja. Denarja.

Najprej imam v denarnici sto evrov, ena je imela pet sto sprinatanih. Deluje v vseh pogledih. In potem ko vidim, kaj lepega, si miselno predstavljam, da porabim ta denar. In tako porabim ta denar večkrat na dan. Kaj bi si vse kupili?

No, druga metoda pa je, da prvi dan porabiš tisoč evrov. Drugi dan dva tisoč evrov, tretji dan – tri tisoč in tako naprej. Na koncu leta porabim miselno tristo petinšestdeset tisoč evrov na dan! zadnji dan v letu. Pa kaj ni to zanimivo!

No to nam širi obzorja in tega, da si povečamo in privabimo obilje. Deluje, zakaj ne bi preizkusili?
Metodi sta iz knjige Denar in zakon privlačnosti Esther Hicks. Priporočam!

Ljubek poln obilja srečne in srečen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Vizualizirajte! Tako boste bliže sanjam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar