petek, 2. avgust 2019

Vse je zame!

Sem pa šla s kolesom v center. Je pa res, da sta bili obe gumi malo prazni. Tam je bila neka pumpa (zračna tlačilka), v kolesarskem kotičku. Nekako mi je uspelo zrak, ki še je bil v zračnici izpustiti ven. Zato se nisem več trudila.

Če zdaj razmišljam za nazaj, bi se lahko. Zdaj pa hodim zraven kolesa. Ker zdaj pa niti vozno več ni. Ampak bom vse popravila. Bom šla na bencinsko črpalko. Tam vem, kako gre. In bolj praktično je. Samo stisnem na gumb. Ne rabim dejansko pumpati… saj veš, kaj mislim.

Tukaj sedim zdaj v senci. Pišem. Kako sem vesela, da sem se povabila sem! Pišem. Potem pa komaj čakam, da si naredim kaj dobrega za kosilo. Že imam idejo! Seveda bo velika skleda solate. In nekaj iz pečice, kar obožujem! Rada imam to raznolikost življenja. Zdaj v tem lepem trenutku.
Vse je zame.

Odločila sem se. V ponedeljek si grem po zlato oblekico. Kar tako, ker je lepa. Sem pa še videla eno podobno, kot jo že imam. Mogoče bi si še šla po njo.

Ne morem prehvaliti, kako dobre pene mi je naredil s sojinim mlekom! Sem še zagotovo pridem. Reče se Urban garden. Zamudila sem spomladi, ko imajo kavarnico pod cvetočim drevesom. Ampak tudi zdaj pod krošnjo, v šumenju vetrca in pravi senci sredi mesta, čisto uživam.

Dobila sem idejo! Seveda bom vse raziskala!

Aja! Našla sem še eno obleko! No pa še eno! Pa bi si jo kupila? Mogoče. Všeč mi je bila tudi torba za računalnik. Pa še vijolične barve je bila. Kot je moj računalnik. Me vleče? Seveda me! Moja bo!

No navsezadnje niti ni bilo tako slabo letati po trgovinah kot nora! Ampak komaj čakam, da grem naprej ustvarjati vsebino!

Polno idej imam!

Rada bi si bolj pripravila za naprej! Pa saj si! Bodi malo mila do sebe! Na dopustu si bila! Zdaj pa sem nazaj! zdaj pa bo spet vse teklo, kot si želim!

Ljubek sijoč srčkan jasen zabaven igriv dan!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je lahkotnost! Čutiš ta vetrc v laseh?




Ni komentarjev:

Objavite komentar