četrtek, 1. avgust 2019

K A T E J A : Heartiness count!


Hi my Beloved!

Today is a new day and new adventures.


Isn't it interesting that I can cleanly have a colorful sweet life in fullness despite “interesting situations”?


I always find something funny. And the laughter is so light. I feel my body flood with fun energy. I feel everything relax in me. I can feel that lightness and playfulness.


Now is the time for me to be even more genuine and enthusiastic.


Whoa! It's true!


It's time for lightness and spontaneity and relaxation.


Honesty and heartiness count!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!



** ** **

SLO: K A T E J A : Srčnost šteje!


Hej moje drage, moji dragi!

Danes pa je že nov dan in nove dogodivščine.
Kaj ni zanimivo, da lahko čisto lahko imam pestro ljubko življenje v polnosti, kljub zanimivim situacijam

Vedno najdem kaj smešnega. In smeh je tako lahkoten. Čutim, kako mi preplavlja telo z zabavno energijo. Čutim, kako se vse v meni sprosti. Čutim to lahkotnost in igrivost.
Zdaj je čas, da sem še bolj pristna in nagajiva.
Opa! Res je!

Čas je za lahkotnost in spontanost in sproščenost.
Pristnost in srčnost šteje!


Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar