četrtek, 1. avgust 2019

Vetrc in ta popolnost!

Življenje je videti kar bolj zabavno. Lažje. Iz perspektive sence. In v obilju vetrčka. To pa mi je tako pri srcu. Zdaj sem na kavi. Tako. Za zabavo, ker sem si jo privoščila.

Malo sem hodila po trgovinah. Nič ni bilo kaj pametnega. Počutim se, kot bi mi izsrkale vse energijo. Bolj si želim namensko biti v svoji lepi energiji.

Dobila sem kavo s sojo in to s srčkom na vrhu! Kaj še je lahko lepše! To pa me čisto razveseljuje! In me dela srečno. Pa saj me ne rabi delati. Samo bolj poudari mojo notranjo srečo.

No. Trgovine. Potrebovala sem malo pauze. Odmora od vsega. Mislila sem, da bom naredila nekaj čisto drugačnega! In sem!

To me pa čisto osrečuje.

Res imam lepo življenje. Zdaj v tem trenutku. In vedno. In če je lepo zdaj, se potem to samo nadaljuje.

Včeraj sem tako uživala! Ustvarjala sem vsebino o lepem gradu na hribčku. Tako dobro sem se počutila bila sem čista ustvarjalnost. V polnosti. V pestrosti. Tako dobro sem našla. Tango. Intimni tango. Kako me pa to razveseli!

Zdaj pa je bil čas za sprostitev. Saj sem bila tudi radodarna. Podarila sem oblčila, ki jih ne potrebujem. Našla pa sem tako lepo zlato oblekco. Zakaj si je nisem kupila? Bila je prava za otvoritev razstave.

Tukaj imajo tako lepe skodelice. Presenetili so me, da imajo sojino mleko.

Ljubek sijoč pristen unikatno lep dan!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je polnost in zabava in drznost. Si upaš živeti po svoje?

Ni komentarjev:

Objavite komentar