sreda, 26. junij 2019

Končno!

Danes pa je ta dan! Končno!

Prav čakala sem ga! in zdaj je tukaj. Vse je šlo gladko.

Zdaj pa sem na letališču. Čakam.

Let je na čakanju.

Ne vem, kaj popravljajo. Vseeno.

Zdaj pa čakamo novice, ali bomo leteli danes! To pa je pustolovščina!

Kam me vodi to lepo življenje? V še več pustolovščine.
Pristnost.

Vse je dogodivščina ali nič. In zdaj je dogodivščina.

Bodo pošraufali letalo? Naj ga.

Potem pa gremo dalje. Ali pa mogoče v hotel?

Kaj se bo zgodilo?

Karkoli se bo, vse je dobro.

Karkoli se bo, je odlično.

Moje življenje je lepo.

Prej sem pila tako dobro kavo. Božansko. Še lepše pa mi je bilo malo klepetati o vsem. Vem. Pristnost. Nove stvari. Svežina. Pristnost. Živost. Rada imam to lepo unikatno zabavno avanturo.

Jutri zjutraj bi že morala biti na morju. Ampak kaj je v resnici morala? Nič. Samo sem v tem trenutku. Izkušam ga. Vedno bolj. Vedno bolj polno. Zaupam. Vse je zame. Tudi to, da še ni leta. Vse je čisto zame. Pestrost.

Kaj bo iz tega? Prava pustolovščina.

Naj se zabava začne. Zdaj!


Ljubek prisrčno pustolovski srčkan dan!

Cmok! Objem!














P.S.: Življenje ti šepeta pesem ljubezni! Čutiš to poetičnost... Sprejmi jo v srce... zate je. Le zate!

Ni komentarjev:

Objavite komentar