nedelja, 12. maj 2019

Zaupam! Če rečem! Zaupam!!!

Kako dobro mi gre. Pijem kavo. Sem. samo sem. V polnosti. Zaupam.

Učim se, samo učim se. V polnosti. In prijaznosti. To je moje veselje danes. To je moj užitek danes. To je moja sreča danes.

Danes sem lahko to, kar resnično sem. moje življenje lepo in prijazno do mene. Lahko sem kdorkoli. Lahko sem karkoli. Lahko sem prijaznost. Lahko sem lepota. Lahko sem užitek. Lahko sem prijaznost. Lahko sem srečnost. Lahko sem unikatnost. Lahko sem vse.

In vse tudi sem. lahko sem samo tukaj. Zdaj.

In včasih je to najlepše, kar lahko naredim zase. Danes .lepo življenje imam. Zdaj.

Prav uživam v tem. Carica mi je rekla. Uživam v tem lepem življenju. Uživam v polnosti.

Kaj pa je zdaj to? Kaj je moj užitek?

Kaj lahko naredim danes, da sem lahko pristnost? Kaj lahko naredim danes, da sem lahko užitek
Sem lahko še bolj pristnost? Sem lahko še bolj navihanost? Sem lahko še bolj to, kar sem, pristnost? Unikatnost. Lepota. Vse sem. vse sem lahko. Samo, da je fajn. Samo, da se zabavam. Samo, da sem lahko tukaj pristnost v vseh pogledih.

Ljubek sijoč pristen unikatno lep dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Poslušam še bolj svoje srce. Poslušam svoje življenje v polnosti. Moje življenje je lepo. Zdaj. V tem trenutku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar