torek, 14. maj 2019

K A T E J A : Sunny side...

Hi my Beloved!

Hey, beloved, what about this?


It is important that I take moments away from everyday noise. That's right. Because I can. And I feel great.


Can I please just enjoy this day?!


Who is here to decide???!!!



Just me. And that's good.


I feel the pulse of life with all my heart. Everything awakens in me. This spring is damaging me (for the better ... it's getting better for me again!). The song, it's even more in my heart than ever. What's going on here?


I do not know. But it's magical. Like everything. And everything is magical. This moment. This beauty of this moment. I totally assumed. I love that moment. I love my life.


I love my life! What I like!? I'm in love with life with all my heart. How I adore it! I feel good in my skin! How I enjoy this beautiful becoming. I love my life and everything I am and who I am. Uniqueness. Beauty. Life. Unique. Authentic. Everything. Like everyone else. Magic!

A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**

SLO: K A T E J A : Sončna stran


Hej moje drage, moji dragi!

Hej, ljuba, ljubi, kaj pa to? 
Pomembno je, da si vzamem trenutke stran od vsakdanjega hrupa. Tako. Ker si lahko. In tako se odlično počutim. 

Lahko prosim samo uživam danes ta dan?!
Kdo pa tu odloča???!!!

Samo jaz. In to je dobro.

Čutim utrip živosti z vsem srcem. V meni se vse prebuja. Ta pomlad mi škodi (na boljše... spet se mi je na boljše poslabšalo!). In pesem ne čakaj na maj, mi še je bolj pri srcu kot kdajkoli. Kaj se tukaj dogaja?

Ne vem. Ampak je čarobno. Kot vse. In res vse je čarobno. Ta trenutek. Ta lepota tega trenutka. Čisto sem prevzeta. Ljubim ta trenutek. Rada imam svoje življenje. 

Rada imam svoje življenje! Kar rada!? Zaljubljena sem vanj z vsem srcem. Kako sem rada jaz! kako dobro se počutim v svoji koži! Kako uživam v tem lepem postajanju. Ljubim svoje življenje in vse, kar sem in kdo sem. Edinstvenost. Lepota. Živost. Unikatnost. Vse. Tako kot vsi.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly

















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar