petek, 9. junij 2017

Cvet čokolade...

Neverjetno! Konec je!

Mislila sem, da še bo vsaj enkrat. Nekako hitro je letos minilo.

Masterchef!

Tekmovalci so izpadali eden za drugim. Najbolj pri srcu mi je bila Salome, ker je bila tako odkrita. Prava asica je! Zelo sem navijala za njo! Kako se je izboljševala. Rastla v samozavesti. Čisto pred koncem pa je izpadla. Eh, škoda!


Res sta imela dvobojevalca težke izzive v finalu. Sladica, sploh, je bila zahtevna, izgledala pa je božansko. V trenutku, ko sta se zanašala na občutke glede čokolade, ko nista uporabljala termometra, kot je pisalo v receptu… So jima želeli recepte stran vzeti.

Prefinjena sladica je izgledala kot cvet iz bele čokolade s kroglasto sredico.

Vseskozi sem spremljala. Pravzaprav sva s sinom cel teden komaj čakala na to oddajo. Prejšnji teden je zaspal pred koncem. Zmagovalec določenega izziva gre na balkon in je varen pred izpadanju. Zjutraj se zbudi. Nekaj sem si šla iskati na balkon. Pa on meni še s postelje:
»Kdo je šel na balkon?«
»Jaz sem bila na balkonu?«
»Pa kdo je šel na balkon?«
»Kdo bi šel na balkon? Jaz sem bila na balkonu.«
»Pri Masterchefu!«
»Aja…« pa sem mu poročala.

Zanimivo je bilo. Nove postavitve. Novi načini kuhanja.

Navijala sem za Elvisa. Lepše krožnike mi je delal. Bolj mi je bil po karakterju všeč. Res si je pridobil ogromno samozavesti.

Sodnica je rekla, da ženske boljše kuhamo od moških. Da ne bo razpravljala o tem, ker je to dejstvo. To se mi je zdelo tako dobro. Potem pa zmaga ženska. Neverjetno! Tudi Sara je odlično pripravljala jedi. Pa še vrezala se je v prst, da ji je bilo kar slabo vmes, pa se ni vdala. Všeč mi je bila njena odločnost.

Ženska je zmagala! Ženske smo carice! Odločilen je bil čokoladni cvet!


Zdaj, ko je vse mimo, pa vem, da je poletje že čisto resno čisto blizu. Da mi že vabljivo odpira prostranost doživetij in me vabi!

Ljubek dan začinjen z ljubeznijo! Cmok! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar