ponedeljek, 22. maj 2017

Sprevod sreče...

Spremstvo starinskih avtov in motoristov se je danes peljalo mimo. Kako so bili lepi. Škoda, da še jaz nisem imela zastavice za mahati zraven. Tako lepa uglajena avta. Biserno bele b
arve. Zaobljenih oblik. Mislila sem, da je poroka. Pa saj v nedeljo ne poročajo... After party!?

Zvečer pa sem doživela drugačno spremstvo. Cela kolona luči. Sami šoferji, ki se odpravljajo spet kam daleč od doma...

Super je delati, ko se polno dogaja. Se hecamo. Čas hitro mine. Potem pa naval. Pa še par minutk in že sem proti domu. V zavetje postelje. Tuša. Tople juhice.

Nedelje so mi bile vedno pri srcu. Obred zajtrka. Kavica, ki se pije neskončno dolgo. Za vse si lahko vzamem veliko časa. Kosilo. Sprehod. Dremanje... Norenje. Igranje. Sladoled za predjed. Pred zajtrkom. Seveda. Logično. Sedenje na balkonu s kompotom. Ptičje petje.

Gospa je šla mimo svojega avta en krog, potem pa ga je našla pred vhodom v blok. Tudi jaz ga kdaj iščem. Kako se vse dogaja...

Ni vsak dan nedelja, je pa lahko praznovanje življenja. Čisto vsak dan je nov. Začetek. Svež kot jutranja sapica in poln praznega prostora za veselje...

Cmok! Čudovit dan! 

P.S.: Če imaš na izbiro veselje, zakaj ga ne bi izbral? Samo odločitev je... tvoja. Moja...

Ni komentarjev:

Objavite komentar