ponedeljek, 22. maj 2017

Samosvoj poskus... znova!

Danes pa je bil moj dan posut s čarobnim smehom. Neverjetno dolgo (kaj dolgo… minilo je kot hip… malo… čisto pikico… majčkeno…) poležavanje v postelji. Včasih je dan, ko so obveznosti tisto, kar me vseeno zvleče ven. Potem pa mi ni niti malo žal. Kaki pogovori! Filozofski.

Zdaj pa je zunaj naliv. No ni ga več. Samo izlilo se je in je šlo mimo. Malo sem pustila okna odprta. Zaradi sopare. Nič ni to. Saj verjetno mi ni avta zalilo… ali odneslo. Prej pa taki veter, kot bi na ladji stala. Vse je kar nosilo naokoli. Liste. Po cesti so cvetni lističi poplesavali naokoli v vrtinčenju vetra.  

Zdaj pa bi že morala davno spati. Nekaj mi je prekrižalo načrte. Poskusi. Saj bo. Malo stanovanje smrdi po arekini. Če ne pa ni hudega.

Sem čitalka želj drugih. Domišljam si, da vem, kaj si želijo. Potem se pa tako obnašam. Predvidevam. Kdo je potem v odnosu s komerkoli? Igralka vlog. Sploh me ni tam… Opuščam vse, kar mi je pomembno. Slikanje. Ples. Sprehode. Zakaj? Dnevnik. Jogo. Vem, da ne smem, pa me vseeno potegne. Nočem biti kopija nekoga, ki mi je všeč. Samosvoja želim biti. Vsak dan sproti. No potem pa je že čas, da nabrusim čopiče… Znova!


Jutri je nov dan. Kliše. Ampak vseeno. Jutri vzhaja novo upanje. Naslikala bom sonce…


Lep čisto samosvoj dan… Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar