ponedeljek, 8. maj 2017

Ljubi spomin!

Včasih pride dan, ko me kuha. Ko nič ne spim ponoči. Potem pa spim do enajstih. Čas, ko mi ljubi prinese čaj v posteljo, ker sem zbolela. Ne samo to, gre ga kuhati sredi noči. Šipkovega. Kaj, moj najljubši čaj iz otroštva ima?! Veš, da ga bi. Kar na smeh mi je šlo! Jeeee! Šipek! Ne morem verjeti. Pa ravno šipek! Bil je dolgotrajni postopek. Čaj pa odličen. Spominja me na babico, ki mi je pozimi kuhala ravno ta čaj. Res mi je bila pri srcu. Počutila sem se kot objeta z ljubeznijo.

Zjutraj pa sem dobila kavo v posteljo. V posteljo! Bila sem zelo pridna. Nič nisem polila. Bila pa je odlična kava, ker sva jo pila skupaj (Kaj sem napisala, da v postelji!?!). Zraven pa moj najljubši kompot. Ananasov. Pa pogovor! To pa prav obožujem.

Zajtrk pa potem pozno, ko je že bil čas za kosilo. Pa nikoli ni prepozno za dober zajtrk. Mlada čebula. Rdeča paprika. Sami vitamini. Pozabila sem pojesti nekaj česna. Naravni antibiotik… pa jutri!

Že nekaj časa nazaj smo gledali dober film. V kinu. Cela velika družina skupaj! Kako je bil dober! Tako sem se nasmejala zraven! Ko je mamica potisnila avto po bregu. Pa »zakurblala motorko« za podiranje gozda (za doto: odkupnino (odkurbnino)), da bo šel sine končno od hiše!

Vsi liki so tako komično svojeglavi: »Samo danes še grem na šiht, potem pa do konca življenja!«

Za ljubezen vse: »Ti mi boš vedno šel na k*, tudi če imam ženo!« Pa obljubil mu je, da ga bo na Pokljuko peljal! Zdaj pa ima ženo! Kako se je jokal!

Zelo smešne scene in prizori. Res zanimivo za pogledati. Dobra slovenska komedija! Pr' Hostar. (Zdaj sem si končno naslov zapomnila. Vedno sem govorila Pri Hribarjevih…) Smeh mi vedno poživi dušo! še zdaj imam karto na hladilniku, ker mi je res ljubi spomin!


Prisrčno smešen dan! Življenje! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar