četrtek, 11. maj 2017

Varuh...sladoleda!

V starih dnevnikih pa sem brala tudi o odnosih. Kot bi bila teoretični ekspert…

Predstavljajte si, da vaš odnos sedi na drevesu na veji, ki sega nad reko. Veja je tako visoka, da pljuskanje vode nikakor ne more doseči odnosa. (Dr. Phil)

Od sebe zahtevajte več. Naju moje početje zbližuje ali oddaljuje? Moje početje najin odnos krepi, ali sva zaradi tega še naprej ujeta v stare vzorce? (Dr. Phil)


Sonce in veter sta stavila, kdo lahko človeku sleče plašč. Veter je pihal, se zaganjal v njega, moški pa se je samo še bolj oklepal plašča. Sonce pa ga je pogrelo in sam si ga je slekel. Nato je sonce reklo vetru, da se s toplino in ljubeznijo doseže več, kako s silo in besnenjem.

Takoj, ko prideš na Mariborski otok, sta tako lepi mogočni drevesi. Skupaj. Pa vseeno dovolj narazen. Vsaka zase mogočna, čuddovita. Dotikata pa se z vejami. Kot dejanska prispodoba odnosa. Vsak zase sva celi, veličastni, čudoviti osebnosti, ki se prepletava v partnerstvu.

Želim si biti neodvisna. Močna, ker sem že malo taka po naravi. Strah me je biti ranljiva, nežna, vodena (v plesu), izražati potrebe... Ženska. Mi je pa bilo včeraj v neizmerno veselje poslušati Hay hause word summit (https://www.hayhouseworldsummit.com/lessons/divinely-feminine-and-wonderfully-present). Tako sem se nasmejal zraven, ko je rekel en moški: »Tvoja mama nosi tvoja jajca v torbici. Čas je, da si jih vzameš nazaj!« Dobra! Zelo smešno!

Zdelo se mi je tudi zanimivo, da moja ženska stran začuti, kar si želim in kar potrebujem. Moja moška stran pa potem to varuje kot Varuh, vojak. Ponedeljek, sredo, petek si želim dve uri zjutraj zase. Moškim je logično, da ko se tako odločijo, da nič ne pride vmes. Tega se držijo. Meni pa vse izgleda bolj vabljivo, vsaj tisti trenutek. Potem pa sem jezna nase, da tega ne uresničim.

Veš kaj, dobila sem knjigo, ki sem si jo naročila! Pa tako hitro! Kako veselje! Pinki barve! Z rožami! Radical self-Love! Obožujem! Nisem se ji mogla upreti. Berem jo s takim navdušenjem. Si podčrtujem zraven z markerjem! Adijo! Sreča je naše naravno stanje. Najbolj pomembno, kar lahko naredimo je, da se vsak dan počutimo odlično, ker potem si magnet za dobre stvari. Kake ideje, da sebe pelješ na zmenek! Na kosilo, v kino, v park, se pelješ kam z avtom, greš na sprehod. Doba zamisel, danes jo bom že uresničila. 

Danes pa sladoled, kako sonce zapeljuje zunaj! Do globin duše! Cmok! 


P.S.: Za bolj sladki dan... Christina Aguilera – Candyman (https://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0)

Ni komentarjev:

Objavite komentar