sreda, 24. januar 2024

UDEJANJANJE LJUBEZNI

Življenje je lepo!

Dragoceno mi je, da sem živa in da prispevam z vsem kdo sem. Upam si biti to, kdo sem. Končno. Varno je, da izražam svojo pristno naravo.

Varno je, da sem to, kdo sem.

V knjigi od Florence Scovel Shinn sem prebrala tako lepo misel, ki jo je res vredno deliti. To pa je o Ljubezni.

Si pripravljena?

Tako piše…

»Ljubezen je uresničenje Boga, zato je najmočnejša privlačna sila v vesolju.«

To pa mi je vzelo sapo!!! Kot bi se v meni prebudila neznanska večna resnica! Pa res je! Sploh nisem mogla brati naprej! Kar zaprla sem knjigo in vzela vase to modrost! To je resnica! Res je! Res je!

»Ljubezen je uresničenje Boga!«

Že samo ta stavek mi je čisto odprl srce! Res je! Ljubezen je uresničenje Boga, kajti Bog je Ljubezen in mi smo del njega, kot bi nam rekla Kassandra – Suzan Ashley! Torej smo del Ljubezni! Mi smo Ljubezen v svoji osnovi in hkrati del Boga! Pa to je čudovito!

Mi smo del Boga.

»Ljubezen je uresničitev Boga!«

Kdaj smo najboljša različica sebe? Vedno, ko delamo nekaj, kar ljubimo ali samo preprosto ljubimo. Vseeno v kaj je usmerjena ta ljubezen, lahko je tudi vase, saj je ljubezen univerzalna energija. Že davno je čas, da presežemo misel, da je ljubiti sebe manjvredno ali celo egoistično. To je naravno!

Zdaj pa je čas, da kot cvetlice odpremo cvet in ga nastavimo soncu, da nas presveti. Zdaj pa je čas, da odpremo svoj svet in srce ter da ga sonce Ljubezni – Boga vsega presveti – do zadnje pikice. Zdaj pa je čas, da odpremo svoje srce in dopustimo, da ga Ljubezen presvetli do zadnje pikice.

Tvoja vloga je pomembna. Bolj kot se poznam, bolj lahko udejanjam to Ljubezen. Naravno jo želim dajati in jo deliti, ker je imam sama toliko, da mi je razdajanje čisto naravno in prirojeno. Ni pa to suženjstvo ali hlapčevstvo v odnosu, ampak pristna povezanost. Ne razdajamo se do onemoglosti, ampak ljubimo z vsem srcem, ker je to nam v največje veselje. To ne pomeni, da ostanemo za vsako ceno in razdajajo svojo Luč Ljubezni neomejeno, sploh pa ne, če so odnosi nezdravi. Nisem več za mučenje in trpljenje v smislu, da mogoče pa bom le dala dovolj ljubezni, da ga bo to spremenilo, da me ljubi vsaj malo, če že ne tako, kot jaz ljubim njega. To je vedno razsipano in necenjeno, celo zasmehovano – Bog ne daj - izkoriščano. Imejmo se dovolj radi, da dajemo ljubezen tja, kjer je sprejeta in cenjena.

Bila sem v odnosu, ki sploh ni več pomemben, ko sem dajala vso sebe, dokler me ni minilo. Želela sem tudi sama prejemati vso ljubezen, ampak sem imela omejujoče predstave, kako si jo želim prejeti. Najina svetova se nista mogla dotikati drug drugega in vzpostaviti bližine, kar je bilo preveč boleče, tako da sem na koncu izbrala sebe in to ljubezen raje naklonila sebi, da sem radostno rastla.

Če ljubezen ni sprejeta, to tudi boli. Zato sem jo preusmerila. Sicer pa, zakaj bi dajala Ljubezen nekam, kjer ni zaželena. To pa je norost!

Ne meči svinjam biserov, samo poteptale jih bodo.

Pa ne uči svinje peti, samo grdo bo krulila, tebe pa bodo bolela ušesa!

(Ne vem, kdo je to rekel, mislim, da je kakšna stara indijska modrost, prebrala pa sem jo v knjigi Iz dnevnika milijonarja… ali bogastvo je v nas: Boris Vene in Nikola Grubiša.)

Če nekdo noče moje Ljubezni, super, pa jo lahko dajem drugam. Dovolj je bilo igre mučenice, žrtve, trpinke in takih neumnosti. Zdaj pa že znamo boljše! Lahko izberemo drugače! Lahko izberemo srečo!

Največja moja ljubezen do zdaj pa je ustvarjanje! To pa me vzdiguje in mi viša vibracijo do višav. Tako, zdaj pa sem predana ustvarjanju. Vsak dan me kliče k sebi in moja duša cveti od vsega veselja, da se lahko končno izraža. Dovolj je bilo tajenja in poteptanja naših darov!!! Zdaj pa jih dajmo na plano, da bodo zasijali kot sonca ali zvezde ponoči. Svet nas potrebuje.

Moja strast je tudi kuhanje. Uživam v njem!

Ljubek strasten ustvarjalen srčkan sladek sočen sijoč lahkoten pester iskren lahkoten dan poln ljubezni!



Živi svoje življenje brez obžalovanj. Bodi v tem trenutku in polno uživaj. Imej se rada – z vsem srcem – potem pa to podari naprej, če tako čutiš! Uživaj! Zares živi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar