nedelja, 12. marec 2023

Razcvet pristnih vezi

Želim si bližine s tabo. Samo ne na način, da mi soliš pamet, kako bi naj živela in kaj je prav zame. Hvaležna sem ti za pozornost, ampak samo jaz vem zase. Ti pa si ustvari svoje življenje. Ti pa si vso modrost, ki si jo zbirala skozi vse tvoje izkušnje, vnesi v svoje dneve. Ti si tki to, kdo si. Lepa si. Čudovita si. Izjemna si.

Ne želim si popravljana ali dela na sebi skozi tvoje oči. Nikoli ne bom mogla biti po tvoji predstavi. Tudi če bi se trudila vso življenje, bi ti bilo premalo in ne bi bilo popolno. Zato zdaj opuščam vse upe, da bi te jaz s svojim prilagajanjem in spreminjanjem lahko zares osrečila. Ti osreči sebe. Jaz pa sebe. Skupaj pa sva lahko še bolj srečni. Ne morem sprejemati odgovornosti za tvoje življenje. Lahko pa jo za svoje. In s tem imam dovolj dela – no, bolj radostne rasti.

Zaupam ti, da boš zmogla. Tudi, če ti ne stojim vedno ob strani. Nisem tvoj bog. Samo on to zmore. Nisem tvoja rešiteljica. Bog pa je.

Dovolj je bilo popravljanja. Nič ni narobe z mano. Dovolj sem. dobra sem. pravzaprav sem popolna, saj sem bila ustvarjena iz božanske ljubezni. tako kot vsi. Seveda sem se naučila zemeljskih vzorcev, ki mi ne služijo. Počasi jih spuščam, ob svojem tempu.

Jaz nisem ti. Ti pa nisi jaz. Ne glede, kako so tvoji nameni iskreni, da mi pomagaš, si tega ne želim. Drugo je, če te prosim za kaj. Potem mi prosim odgovori. Drugače pa imaš preko preveč dela s sama s sabo.

Želim pa si sprejemanja. Želim si, da bi me imela rada, tako kot sem zdaj. brez popravljanja. To je nasilje nad mano. Tudi jaz želim zate, da bi zaživela zares pristno, ne po moji željah.

Zato, draga prijateljica, bom danes čisto iskrena s tabo. V vsakem trenutku. Mislim, da bo to samo poglobilo najino resnično bližino.

Najini življenji se prepletata, ampak jih ne zapletajva. Jaz sem jaz. Ti si ti. Jaz bom jaz. Ti pa bodi ti. Že zdaj sva obe popolni.

Kako ti gradiš pristna prijateljstva?

Ljubek pristen prijateljski dan!



🌷 P.S.: Odprtost je ranljivost. Pristnost je ranljivost. Ampak samo tako tkemo prave resnične vezi. Zelo so dragocene.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Ljubi bolj! ... https://youtu.be/34pDBh-wcbg

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... To,Miki - Ceca  ... https://youtu.be/nLTr_3QhjRI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar