torek, 7. marec 2023

Darilo (končanih) odnosov!!!

To ni izguba, če se predamo ljubezni! Izguba je, če zapiramo svoje srce pred ljubeznijo in ne živimo polno. Izguba je, če ne dajemo na polno svoje ljubezni. naše srce je na polno in se polni z razdajanjem ljubezni, ki je nikoli ne more zmanjkati. V sebi je imamo za celo življenje dovolj. Mogoče je nehala obstajati kot fizični izraz do kakšne osebe, jo pa imamo v srcu kot hvaležnost za vse, kar smo prejeli v odnosu.

Včasih to spoznanje pride veliko bolj pozno. Že ko je odnos zdavnaj končan, da zares lahko prejmemo darilo odnosa. Ampak ne bi bili v njem, če za nas ne bi skrival kakšnega sporočila in pomena.

Kaj pa vem, kaj je zate?

Mogoče sem morala opustiti vlogo žrtve in vzeti moč nazaj v svoje roke?

Mogoče sem se morala postaviti zase in za dragocenost tega, kdo sem?

Mogoče sem morala najprej spoznati, da je čas, da se imam bolj rada in s tem dopuščam bolj ljubeče odnose?

Mogoče sem morala spoznati, da je pristnost edina prava pot zame, da ne glede, kako se prilagajam, nikoli ne morem osrečiti drugega, če si tega ne želi?

Mogoče sem spoznala, da so moji občutki resnični in pravi zame, ne glede, kaj drugi govorijo in kako mi želijo, zavedno ali nezavedno, metati pesek v oči?

Mogoče pa sem se samo res morala povezati z bogom in se prepustiti?

Mogoče sem morala izgubiti vse, da sem potem lahko zares začutila, kaj mi je resnično pomembno in gradila zaupanje, da ne glede, kaj se dogaja, lahko resnično verjamem, da je vse dobro in da bo vedno vse dobro zame?

Zdaj komaj vidim, kakšna darila so mi dajali odnosi! Neskončno sem hvaležna za njih. Tudi zato, ker so se končali!

Zdaj pa odpiram srce ljubečemu pristnemu iskrenemu partnerskemu odnosu, kjer bova skupaj radostno rastla in uživala drug v drugem in se ljubila z vsem srcem.

Kako pa ti sprejemaš modrost preteklih odnosov? Jih slutiš? Jih čutiš? Kaj so ti vse podarili?

Ljubek srčkan unikatno mavričen lep sijoč dan!



🌷 P.S.: Polnost življenja lahko živiš že zdaj, samo sledi svojemu srcu.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Sara Bareilles - Brave ... https://youtu.be/QUQsqBqxoR4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar