sreda, 15. februar 2023

Praznovanje lekcij!

Imela sem rojstni dan! Seveda vse najboljše meni! Naj bo najboljše leto do zdaj!

Kaj sem spoznala v tem letu?

Če zaupam Bogu, imam vedno vsega dovolj.

Sem samo v toku ustvarjanja, to je moja edina prava skrb, vse ostalo pa se uredi sproti.

Najbolj pomembno je, da vzdržujem svojo luč v svetilniku, samo tako lahko drugi sledijo poti Ljubezni in v varno zavetje srca. Ne pomagam drugim, saj si znajo sami, sem samo luč, da jih opomnim, kaj je njihovo pravo poslanstvo.

Zdaj prevzemam vso odgovornost za svoje življenje. (Drugim pa dopuščam enako in jih osvobajam.)

Sledim svojemu srcu.

Zaupam svoji intuiciji.

Najbolj pomagam tako, da ljudi ne želim več spreminjati, ampak sem sočutna, jih imam rada in jih sprejemam. (Niso več moji projekti. Jaz sem svoj projekt.)

Opuščam vsako dokazovanje, primerjanje, tekmovanje, iskanje odobravanja – samo ločujejo nas in so nam bila umetno vsiljena. Vsi smo edinstveni na čisto drugačne načine in zato je vsak dragocen in prispeva po svojih močeh. Tudi jaz.

Meditacija je obvezna.

Ljubim naravo in sem še bolj povezana z njo.

Skupaj je lažje! In še veliko bolj zabavno!

Imam darove, ki jih svet z radostjo sprejema!

Nič ni bolj pomembno kot zabava, smeh in igra – čisto veselje bivanja!

Užitek je osnovna sestavina dneva, saj se t


ako počutim zares živo!

Jaz sem avtoriteta svojega življenja.

Kaj so pa tvoje lekcije do zdaj!? izberi tri najmočnejše! Bodi ponosna nase, kako daleč si že prišla!

Ljubek radosten vesel harmoničen pristen igriv lahkoten živahen prijateljski družaben dan!


🌷 P.S.: Zaupaj svoji intuiciji. Tvoja pot, je tvoja pot. Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Klapa Dalmari - Što to bješe ljubav ... https://youtu.be/JDt55Xmkv7w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar