petek, 20. januar 2023

Zaupaj občutkom!

Kaj sem napisala, kako dobro je, da sem kdaj tečna?! Samo zato, da potem še bolj cenim, kdaj nisem! To me okrepi! Zavedam se, da lahko imam slabe dneve. Zavedam se in sprejemam, da lahko imam občutke, ki so nadležni. Zavedam se, da se kdaj počutim čisto odklopljeno od vsake pikice radosti v sebi in svojega srca! Ampak to je dobro!

Dajem prostor svoji resnični naravi, svojim resničnim občutkom, svoji pristnosti in to je moja moč. Sprejmem, da sem kje sem. Potem pa čutim. Raziskujem v sebi, kaj je to nelagodje sploh povzročilo, kaj ga je sprožilo. Prej kot slej se mi vse razkrije.

Šlo se je za čisto nepomembno stvar, kjer so mi bili moji občutki jasni. To si želim. Potem pa je meni ljuba oseba podala svoje mnenje in začela sem dvomiti v svojo intuicijo.

Ta čisto nepomemben dogodek je razkril, kako sem pripravljena zavreči svoje lastne občutke. Se počutiti čisto neprimerno v svojih občutjih, ali celo napačno in jih zatajiti.

Če se mi je to dogajalo od rojstva, in seveda so bili moji starši avtoriteta kot bog zame, ni čudno, da si ne zaupam. Ni čudno, da ne sledim svoji intuiciji. Niti malo ni čudno, da ne zaupam svojim občutkom.

To so moje lekcije, zakaj sem tukaj in kaj sem se prišla učiti. Bolj in bolj zaznavam skoraj nezaznavni šepet moje intuicije, občutkov. Zdaj pa v sebi zbiram moči in vadim, da potem namige udejanjim. To je zame prava pristnost in poslušanje svojega srca.

Moji občutki so moji in so resnični zame. Zdaj pa je čas, da jih udejanjam. Sledim pozitivno navdihnjeni akciji. Moje življenje je zame dragoceno. Jaz sem si dragocena.

Kako pa se lahko ti danes osvobodiš nezaupanja v svoje občutke in še bolj prisluhneš srcu?

Zaupaj si!

Ljubek srečen intuitiven radosten nagajiv lahkoten pristen dan!



🌷 P.S.: Življenje te ljubi. Odpri mu srce!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️  Še bolj se ljubi! ... https://youtu.be/DVDwblq6C9U

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - TRIDESETE ... https://youtu.be/OsUuPT8_FV8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar