sreda, 25. januar 2023

Toplina soustvarjanja najboljšega!

Lepo je rasti v dvoje! Vedno je bolj zabavno! Vedno se kaj dogaja!

Rada pa imam tudi čas zase, ko ustvarjam!

Cvetim! Ampak ob drugih pa izvabljam iz sebe najboljše delčke sebe na polno! Ljubezen se izraža skozi mene kar nezavedno in sestavljanka se sestavlja!

Rada imam barve jeseni! To pa je ljubezen v zlatih odtenkih! Narava se obda v tople barve in moje srce napolnjuje toplina! Še sama sem oblečena v oranžne tone, da se lepo ujemam z naravo!

Še bolj kot ujemanje od zunaj je pomembno ujemanje od znotraj! Sem v skladu s svojo notranjo naravo? Živim v skladu s svojim srcem? Živim dejansko po utripih srca in mu sledim? Si dovolim občutiti zares polnost tega, kdo sem in to udejanjati vsak dan? Lahko sijem?

Moja edina naloga danes je, da sijem!

Sijem pa najbolj ko sem pristna! Lepo mi je biti to, kdo sem! Uživam v tem, da sem to, kdo sem! Rada se imam!

Zanimivo mi je, da ko je prijateljica rekla, da se kdaj na glas pohvali, se zdaj tudi jaz! Posledice pa so, da sem v zadnjem tednu slišala veliko pohval! To pa mi je taka potrditev, da sem na pravi poti. Pohvale pa so prišle čisto iz nepričakovanih strani!

Danes se pohvali kaj! Na kaj si ponosna na sebi?!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten pristen živahen spontan mavričen dan!



🌷 P.S.: Življenje je praznik, če izbiraš, kaj imaš rada in praznuješ kdo si! Ustvari si srečen dan! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️  Še bolj se ljubi! ... https://youtu.be/DVDwblq6C9U

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - I'm Ready ... https://youtu.be/9_h2FrcZjQs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar