četrtek, 15. december 2022

Mir v duši!!

Kako so prijateljstva blagodejna. Prav pomirijo mi dušo. To pa je radostna rast!

Kdaj si že mislim, kdaj se bo končalo to nadgrajevanje, da lahko zares zaživim iz sebe navzven? Pristno. V miru s svojim srcem, v radosti in sproščenosti, brezskrbnosti.

Vse se ustvarja od znotraj navzven. Vse je čisto veselje in božanskost. Vse je prazničnost. Največje darilo pa so pristni odnosi.

Kaj če bi se danes bolj posvetila razigranemu veselju in smehu? Kaj če bi danes še bolj uživala in občutila živost v vsaki celici svojega telesa?

Kaj če bi danes dopustila sreči, da me preplavi? Kaj če bi samo živela? Dihala? Uživala ta trenutek?

Kaj če bi si dovolila biti edinstvena in pristna?

Moje življenje bi se iz dolgočasnega vsakdanjika spremenilo v praznik. Vsak trenutek je dragoceno darilo tega dne.

Objemam vsak trenutek preteklosti, objemam vsak trenutek prihodnosti in se končno lahko prepustim temu čarobnemu zdaj! Vsak dih je dragocen. Življenje se pretaka skozi mene. Moje srce, moja pljuča, moje telo je prežeto z radostjo in smehom. Moje celice so srečne celice.

Danes si dovoli biti v svojih pristnih občutkih. Dovoli, da se ljubezen pretaka skozi tebe, bolj in bolj. Zaupaj si!

Ljubek radosten igriv vesel nasmejan sproščen spontan nagajiv lahkoten živahen zabaven dan!



🌷 P.S.: Rada se imej in uživaj v radosti vsakega pristnega trenutka. Pustolovščina se je začela!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Poslušaj! Doreen Virtue #5 ❤️  https://youtu.be/2TBbG14p6nY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar