sreda, 14. december 2022

Bližina in resnica osvobaja

Kako dober čaj je! Odvadila sem se piti kavo. Preko dva meseca je ne pijem. Zdaj pa uživam v čajih z medom. Kava mi je vedno predstavljala budnico. Pa tudi druženje ob kavi mi je bilo super.

Zdaj pa ostajajo druženja ob čaju. Pa uživanje zdravega napitka zjutraj. To me osrečuje.

Kaj pa lastnostim, ki bi se jim rada odpovedala?

Saj ne, da bi jih izbrisala, samo da sem bolj sočutna do sebe glede vsega tega.

Nesramnost. Se skriva zadaj bolečina, da si z osebo nisem bolj blizu, kot bi si želela? Ali da moje mnenje ne šteje? Ali da nisem videna?

Brutalna iskrenost vedno pomaga, da se lahko pomaknem naprej. S sočutjem in nežnostjo. Prijateljstvom.

Kaj bi rekla najboljši prijateljici?

Povedala si po resnici. Povedal si iskreno. Zdaj pa se lahko še opravičiš, da si res mogoče projicirala stvari iz svojega življenja na njeno situacijo. Naj ne jemlje tega osebno.

Saj sem ji že takoj to rekla.

Želim biti srečna, ne pa imeti tudi vedno prav za vsako ceno. Pozabi. Ni več pomembno. Ne analiziraj. Urejeno je. Bog je uredil. Ljubezen je uredila.

Resnica se vedno bolj razkriva in ponosna sem nase, da se vsi deli mene, ki si želijo stopiti v harmonijo – zdaj – jasno odkrivajo, da jih objamem z ljubeznijo in sočutjem.

Dajem jim točno to, kaj potrebujejo! Zdaj!

Vsepovsod vidim 111 ali 11:11! Meni to predstavlja Ljubezen. Kaj pa je v resnici? (Prvo je bilo, da pomeni razsvetljenje (če ne drugega, se je resnica izkazala), srečo, obilje in v prvi vrsti ljubezen do sebe.)

Zdaj pa si ti ustvarjaj svoj srčni srečni dan tako, da izbiraš malo boljše počutje in malo več radosti. Ljubezen je lepa. Pristnost je lepa. Bližina nas hrani!

Ljubek kreativen bližnji nežen sočuten prijateljski prijazen vesel radosten nasmejan hvaležen blag srčkan dan!



🌷 P.S.: Ti si čista radost. Zdaj pa tako tudi živi. Sprejmi se v vseh pogledih! Življenje je prazni, če živiš pristno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Poslušaj! Doreen Virtue #5 ❤️  https://youtu.be/2TBbG14p6nY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Thinking Out Loud ... https://youtu.be/lp-EO5I60KA

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar