sreda, 23. november 2022

Prvi korak. Sprejemanje.

Kako preseči vibracijo frustracije in se dvigniti v višje vibracije?

Lahko sprejmem, kar se je zgodilo. Lahko občutim mir. Lahko celo hvaležno sprejmem, da se je tako hitro izkazalo, kako in kaj. Lahko pa seveda najprej izrazim jezo in frustracijo in vse negativne stvari. Ne bomo glazirali in kremali torte, če še je notranjost surova! Najprej dobro zapecimo biskvit!

Priznajmo si, kaj čutimo.

Potem je takoj olajšanje.

Če ni takoj, počakaj še nekaj trenutkov. (Včasih traja dni, ali (ne bi rada niti priznala) tudi tednov.)

Kar je – je. S tem se ne morem kregati, ker že je. Obstaja. Lahko pa sprejmem. Mogoče. Tu je. Tako je. to je neznanska točka moči. To ni predaja. Ali vdaja. To je sprejemanje. Je kot je – in kaj lahko zdaj naredim drugače? Kaj sem se naučila?

Prišlo je kot zakrito darilo z namenom, da mi razkrije lepoto. Čeprav na prvi pogled izgleda ravno obratno! Vse je izraz ljubezni, tudi to. Mogoče sem bila obvarovana. Mogoče. Mogoče pa je samo dragocena lekcija, da me obvaruje še pred večjo škodo.

Sprejemanje.

Lekcija zame?

Kaj sem se zares naučila?

Kaj lahko drugič naredim boljše?

Zdaj pa je čas, da se neham trpinčiti. To ne pomaga. Samo več smole in lepljivih čudnih podobnih situacij privablja, kot drek muhe. Nekaj takega. Zato sem mila s sabo. Zato sem nežna s sabo. Zato si dam čas. Ne rabim biti spravljena v harmonijo v sekundo dvajset. Ampak lahko dopustim dve sekundi, da se pomirim. In več kot sem se pripravljena učiti, lažje je sprejeti lekcije. Najprej samo padem v blato, drugič že padem premišljeno, tretjič je že skoraj elegantno. Življenje ni igra ostati čist, ampak da pademo in se poberemo, ko zmoremo. To je dovolj. Smo v areni življenja. Logično, da kdaj pademo.

Danes uživaj v pristnosti pobiranja ali na vrhu gore!

Uživaj, da si ti – ti.

Ljubek sončen sijoč pester uživancije poln radosten vesel sočen živahen mavričen edinstveno harmoničen kreativen miren dan!



🌷 P.S.: Življenje te vsak dan poljublja s poljubi ljubljenosti! Nastavi lička! Odpri srce! Tam je dom ljubezni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️  Zabavaj se! https://youtu.be/dY0p5j7M9Lo

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar