nedelja, 23. oktober 2022

Prerastimo že strah!!!

Kaj se ti je že kdaj zgodilo, tako kot meni, da je te bilo nečesa strah do kosti, potem pa se je vse tako dobro izteklo?

Meni se je to zgodilo! Spati nisem mogla! Uporabiti sem mogla vse metode, da se pomirim in res sem si mogla prigovarjati. Pa še vedno sem v ozadju čutila občutek prisotnosti strahu. Kaj bo? Kako se bo vse razpletlo? Kako bodo drugi reagirali? Me bodo obsojali?

Še ko sem hodila po stopnicah do sobe, kjer smo se dobili, je bilo malo vznemirjenja! Srce mi je razbijalo!

Potem pa se je začelo in kar naenkrat sem se umirila. Vsi angeli, ki sem jih dan prej klicala, so očitno bili z mano! In bog tudi! Bilo je prav super! Zelo sem uživala in se smejala in se hecala! Bila sem tako sproščena, da sem samo sebe presenetila!

Sprostila pa sem se ob besedah, da ga nič ne more prepričati v to, da bi storil nekaj, kar ne želi. Kar oddahnila sem si. Tako se jaz počutim! Tudi mene ne morejo prepričati v nekaj, kar si res ne želim. Potem pa je kar steklo!

Očitno, da nas strah straši veliko bolj kot je potrebno. Velikokrat mu je uspelo in zanima me, kakšne pustolovščine ali osebe sem zgrešila ali zamudila. Prenapihnjen je. Saj razumem, da me želi na nek čuden način zavarovati pred razočaranji, ki sem jih že doživela v preteklosti, ampak mi s tem samo škodi. Ne vem, kdo je že rekel, da občuti strah in naredi vseeno! Nič ni, če je strah prisoten, ni pa prav, da mu damo v roke volan in vozi naše življenje. Ker potem bomo samo parkirani v temni garaži in se bomo tresli od strahu. Zamudili pa bomo neskončne priložnosti pustolovščine in svetih srečanj!

Danes odpri malo bolj srce radosti pustolovščine in drugim ljudem. Lahko, da boš presenečena, kakšna darila ima življenje zate.

Ljubek radosten spontan pustolovski srčen sijoč cvetoč dan!



🌷 P.S.: Ljubljena si! Sprejmi to! Opazi to! (Ljubezen in strah ne moreta soobstajati. Tečaj čudežev)

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Sway with me - Dean Martin ... https://www.youtube.com/watch?v=I_8n3FBJYec

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar