petek, 7. oktober 2022

Prepustivev - dopustitev Ljubezni

Življenje lahko preseneti na veliko načinov. Kaj če bi mu pustili? Kaj če bi mu sledili? Kaj če bi se prepustili in se ne bi toliko upirali?!

»Jaz poznam svojo pot. In taka je. In zdaj ni mogoče, da se uresniči.«

Je to res, ali so samo stara prepričanja? Je to moj ozki pogled?! Sem ujeta v sedanjosti, namesto, da bi zaupala v božansko pravi čas, sosledje in naključja – čudovite priložnosti?

Lahko danes malo sprostim vse skupaj in jemljem vse bolj lahkotno?

Lahko pustim toku Ljubezni, da se vsaj malo bolj pretaka skozi mene, kot se je včeraj? Ali pred trenutkom?

Lahko danes zaupam v božanski pravi čas – za vse?

Kaj če moj način ni edini pravi način? Kaj če sem spregledala kaj pomembnega?

Kaj če bi nadomestila izsiljevanje s svoj prav in svojim načinom in bi bolj dopuščala, da se zgodi?!

Lahko bolj zaupam procesu Ljubezni, Bogu, Enosti, da je vse že zdaj popolno urejeno? V najvišje dobro vseh, torej tudi mene.

Se lahko danes malo bolj sprostim?

Lahko danes malo bolj uživam?

Lahko praznujem življenje in to, kdo sem?

Lahko sprostim svoje potenciale, da res živim pristno in zaupam, da vse, kar potrebujem, bo dejansko prišlo!?

Zaupaj v moč svojega srca in Vesolja. Skupaj tketa čudovito ljubezensko zgodbo, ki se ji reče tvoje življenje. Zares uživaj ta dan. Prepusti se čarobnosti!

Ljubek srečen hvaležen jasen kreativen pristen živahen edinstven sijoč dopuščajoč mavričen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svoji intuiciji, prav te vodi.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... MIŠO KOVAČ - MALO MI JE JEDAN ŽIVOT S TOBOM ... https://youtu.be/Gcaa5QFMh2w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar