petek, 2. september 2022

Zelo sem navdušena!

Pripravljena sem, da se stvari spremenijo!

Susan Ashley bi rekla:

»Dovoljujem si spremembo v srcu!«

Zdaj bolj kot kdaj koli se mi dogajajo čarobne stvari! Moje srce je odprto spremembam! Pripravljena sem! Zaupam, da se vse dogaja v moje najvišje dobro! Vse služi namenu povezovanja z naravo.

Zdaj je naš čas ustvarjalnosti!

Kaj si zares želiš?! Danes stopi malo bliže! Predstavljaj si sebe v novi realnosti! Bodi to, kdo si! Zaupaj, da te vso vesolje podpira, da se ti želja uresniči!

Berem tudi Florence Scoven Shinn in me je čisto navdušila. Tu je nekaj njenih afirmacij:

»Moje čudovito dobro se dogaja zdaj v milosti in na nepričakovane načine, kajti Božja pota so nepredvidljiva in čudeži se dogajajo.

Imam čarobno denarnico duha. Vedno je polna. Kakor hitro jo izpraznim, se takoj ponovno napolni. Vedno je čudovito polna po božji milosti.

Bog najde pot, kjer poti ni.

Moje navidezno nemogoče dobro se zdaj uresničuje.«

Katera ti je najljubša?! Uporabi jo. Ali pa si ustvari novo, samo zate. Potem pa jo ponavljaj ves dan! Naj bo kot tvoja mantra!

Sledi svojemu srcu in si zaupaj. Ti si ustvarjaš čarobno življenje z izbirami!

Ljubek sijoč pristen navihan jasen zabaven čaroben čudežen lesketajoč mavričen harmoničen igriv vesel radosten dan!



🌷 P.S.: Le zaupaj svojemu srcu! Zaupaj svoji intuiciji! Prav te vodi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ #Luč v tvojem srcu! ... https://youtu.be/xR8F8TacvHo

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar