ponedeljek, 5. september 2022

Kdo si v resnici?!

Kaj je tvoja resnica?

Jo živiš?!

Kdo si v resnici?!

Si v orbiti žalosti, potlačenosti, krivde in sramu?! Vseh teh težkih energijah?!

Ali si dovoliš biti kaj srečna?!

Se lahko malo nasmehneš?!

Svet je takoj lepši! Ti si takoj lepša! (Saj lepša tako ne moreš biti, si popolna!!! Že zdaj!! Samo, da si pristna, pa si najlepša!!)

Dovolj mi je bilo igranja iger!

Ravno sem se pogovarjala s kolegico: »Pa ne morem! To je v moji naravi! To je moj značaj. Taka sem.«

Vsak izgovor je dober, če nam ni kaj za spremeniti: »Pa ne morem, ker je dež. Pa ne morem, ker je prevroče! Pa ne morem, ker je luna.«

Sami izgovori, da še lahko naprej vztrajajmo v starem.

Kaj pa se jaz izgovarjam?

»Ni še moj čas. Saj še je čas. Ko bom pripravljena. Saj ni tako slabo tudi ne.«

Pa mi to služi?! Seveda mi! Ne rabim nič narediti in zasijati na polno! Ne rabim cveteti in se zabavati! lahko živim skrita in polovičarsko. Saj nekaj delam. Ampak je to dovolj? Kako dolgo bo mi še to dovolj?! Narava, duša, višja sila, ljubezen me kliče naprej. Še res želim ostati v povprečnosti?

Lahko danes narediš kaj novega ali norega?! Zdaj je tvoj čas, da si pristna. Uživaj v sebi. Uživaj v tem, da si, kdo si.

Življenje je čudovito!

Presrečna sem, da sem živa!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten jasen edinstven vesel živahen dan poln srčnosti in pristnosti!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ #Luč v tvojem srcu! ... https://youtu.be/xR8F8TacvHo

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - TRIDESETE ... https://youtu.be/OsUuPT8_FV8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar