torek, 16. avgust 2022

Tebi je jasno!!! To je dovolj!!!

Rada se imam, se cenim in se ljubim.

Kaj pa ti?! Se imaš kaj rada!? Se ceniš?! Se ljubiš?!

Vse je odsev notranjega. Potem pa je vse odsev v zunanjem svetu. Vmes pa se lahko zelo zabavamo.

Najbolj mi je pomembne čas meditacije. Rada se predam ustvarjanju in kreiranju novih energij. Rada krepim povezanost s svojim srcem. Tu mi meditacija izjemno pomaga. Bolj in bolj si ustvarjam čarobno življenje.

Moje srce se odpira bolj in bolj vsemu dobremu. Zaupam v to! Zaupam, da mi lepota narave to daje in me spodbuja. Z vsakim dotikom vetca, šumenjem listov, cvetenjem in rastjo mojih čudovitih rož, drevesi, oblaki, nebom, soncem, zvezdami, vodo, travo, zemljo, živimi bitji sem navdahnjena, da še malo bolj odprem srce.

Življenje je moje. Kaj meni pomeni dragoceno življenje? Kaj meni pomeni živeti življenje s smislom?! To si ustvarjam danes. Ne čakam več.

Kaj pa ti?! Še boš čakala na ustvarjanje čarobnega življenja s smislom ali ga boš živela danes?! Odločitev je tvoja! Izbiraj s srcem. Za tvoje življenje gre. (Tebi je jasno, kako bi rada živela. Tebi je smiselno!!! To je dovolj!!!)

Preveč komponent jemljem v življenje, saj si želim, da bi bili vsi srečni. Pa to ni moja naloga. Moja naloga je moje življenje narediti meni smiselno, zabavno in srčno. To je moja izbira. Vsi ostali pa morajo biti odgovorni, ali pa želijo biti odgovorni – samo za svojo srečo.

Seveda pa skupaj soustvarjamo čarobnost. Uživajmo v družbi drug drugega. Radi se imejmo!

Ljubek kreativen lahkoten jasen radosten nagajiv božanski angelski rajski dan poln smeha in zabave!



🌷 P.S.: Izbiraj s srcem. Izbiraj svojo srečo! izbiraj veselje!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Zaupaj svojemu srcu! ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ... https://youtu.be/V2htsO-dCeA

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar