sreda, 17. avgust 2022

Razvajaj se!!!

Zanimivo je, kako vse poteka gladko! Sanje se z lahkoto uresničujejo. Vsak korak sem bliže! Vse se dogaja zelo pestro in jasno!

Bolj kot sem jaz – jaz, lažje je moje življenje. Ne rabim poslušati in niti ne želim poslati sto in sto in še sto glasov od zunaj. Dovolj je, da se obrnem na svoje srce. Tam so odgovori.

Samo umirim se.

Zdaj sem se že izogibala soočenju s sabo, ker imam zanimivo situacijo. Prijetno. A nepričakovano. Lahko vseeno uživam v vsem tem?!

Lahko vseeno uživam v procesu spreminjanja in novega?!

Kaj bi mi bilo boljše, da uživam ali ne?!

Seveda bi izbrala uživanje.

Zgodilo se bo, kaj se bo. Kaj če bi uživala v vsakem primeru?!

Kad se mi toči s toplo vodo in morsko soljo. To pa bo zdaj razkošje. Zdaj se grem razvajat. Kaj pa si boš ti danes privoščila?! Vredna si le najboljšega. Zdaj pa to sprejmi!

Lep srčkan jasen harmoničen kreativen zabaven lahkoten edinstveno lep razvajalni živahen kičasto prikupen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi obilje lepote in razkošja, ki je zate. Naj se tvoje srce odpre na široko! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Zaupaj svojemu srcu! ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ... https://youtu.be/V2htsO-dCeA

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Thinking Out Loud ... https://youtu.be/lp-EO5I60KA

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar