ponedeljek, 15. avgust 2022

Ljubim denar!

Jaz tako uživam. V drobnih stvareh! Da ja ne bo kdo pomislil, da v velikih tudi!?! Tudi v velikih uživam! Danes sem se spomnila, ko sem bila v Egiptu na dopustu! Bilo je fantastično! Tudi Turčija je bila izjemna! Vsako mesto ima nek svoj čar! Že od nekdaj rada potujem in raziskujem lepa mala mesteca in mesta! Še raje pa sem ob morju! Vso to valovanje, sončni vzhodi in zahodi, plavanje v vodi, to me pomirja. Spet me poveže nazaj s sabo.

Danes pa me povežejo s sabo drevesa. Krošnje tako lepo šumijo. Prav božansko je! zraven pa seveda srkam čajeka z medom. Tako. Za dušo. Ker lahko!

Zdaj sem podarila ogromno oblačil. Čas je, da zavetri nova energija. Stil se mi je menjal. Jaz sem v novem obdobju – ciklu.

Zanima me, če lahko tako, kot sem zbirala oblačila in sem jih imela rada z vsem srcem, zbiram denar. Toliko stvari nas kar naprej vabi, da jih kupimo. Pa vse je bolj sijoče od prejšnjih. Si dovolim, da bi samo občudovala vso to lepoto in samo šla naprej?! Ne rabim toliko stvari. Nič od tega sploh ne rabim. Rada se ustvarjalno oblačim. To mi je v veselje. Res imam rada raznolikost in izbiro v moji omari. Seveda pa imam rada tudi denar. Rada imam raznolikost, ki mi jo nudi. Lahko vsaj malo bolj dolgo držim denar pri sebi?! Ga lahko kopičim, kot sem oblačila?! Tudi denar ljubim. Začela bom z desetimi odstotki, kar zaslužim. To bo moja osnova. Najprej plačam sebi, potem pa vse ostalo. Položnice in vse tako. To bom jemala resno in ga ne bom porabila! Res pa je, da dolgoročno že nalagam. To je že drugaa zgodba, kako je vse – res čisto vse – mogoče. Sanje so se spet vrnile v sedanjost! Dovoljeno mi je sanjati.

Zdaj se odločam, da imam raje stabilnost – tudi glede denarja – kot vse te svetleče stvari. Zmorem!

Kako pa si ti z denarjem?! Kakšen odnos imata?! Ljubeč?!

Danes sem neskončno hvaležna za ves denar, ki mi priteka v življenje in ga blagoslavljam. Potem pa ga pošiljam naprej v svet, da nahrani lačne, da pomaga udejanjati sanje in uresničuje pozitivno navdihnjeno akcijo. In se vrne k meni neskončno krat pomnožen. Ljubim denar. Denar ljubi mene.

Ljubek bogat radosten nagajiv lahkoten kreativen zabaven jasen igriv živahen pester dragocen vesel šarmanten dan!



🌷 P.S.: Sprejemaj z radostjo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Mili moj ... https://youtu.be/7dMwK8Xb8V4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar