četrtek, 12. maj 2022

Pretočni za Ljubezen!!!

 Čutiš to lepoto, kako se želi pretakati skozi tebe?

Čutiš to čarobnost, ki se želi pretakati skozi tvoje srce?

Čutiš srečo, da si živ-a?!

Danes sem na razpolago Ljubezni!

Ljubezen, kaj želiš, da naredim, da grem, da rečem, da sem?

Ljubezen, danes me ti vodi.

Ljubezen, danes se ti vsa predam.

Zaupam ti, da me vodiš prav. Zaupam ti, da si v mojem srcu.

Zdaj ti samo še bolj odpiram srce – Ljubezen! Napolni vsak kotiček moje duše, vsako celico, vsak kotiček mojega uma, vso srce!

Ljubezen, dobrodošla v mojem življenju!

Živi svoje življenje. Tvoje je! ljubi ga! ljubi sebe! Čudovit-a si! Ceni se! Ljubi se z vsem srcem! Ti si razlog praznovanja vsega vesolja, samo, ker obstajaš! Dovoli Luči – Ljubezni srca, da še bolj sije iz tvoje notranjosti!

Res si vredna-vreden! Res! Zaupaj bolj svojemu srcu! vedno bolj!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv blažen živahen jasen kreativen optimističen sijoč srčkan luškan dan!



🌷 P.S.: Življenje ima polno presenečenj zate! Sprejmi jih! Odloči se za srečo! Izbiraj s srcem!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar