nedelja, 8. maj 2022

Navdušenje za novo!!!

 Priznam, da sem vznemirjena! Kako komaj čakam, po drugi strani pa me je strah!

Česa?!

Kaj če bi danes bolj raziskala svoj strah?!

Kot bi se prižgala lučka za rezervo ali nekaj takega. Ali za servis ali olje. Ne bom je več spregledala, ampak bom raziskala.

Prvi strah je, kaj če me ne bodo sprejeli?!

Dobro. To poznam. Kaj če me res ne bodo?! Potem se pač več ne bom družila z njimi! Ampak, če smo se že prej tako dobro razumeli, zakaj se ne bi zdaj v živo še bolj?!

Kaj pa če bo fantastično! Kaj pa če bo izjemno!?! Kaj pa če bo nepozabno! In tudi bo.

Zdaj pa nazaj k strahu. Tudi, če me ne bodo razumeli, jaz sebe razumem. Tudi, če me ne bodo sprejeli, jaz sebe sprejemam!

Imamo druženje! Prvo! V živo! Komaj čakam!

Bolj sem vznemirjena kot kadarkoli! Zdaj je moj čas, zares! Tega se veselim!

Samo sem to, kdo sem!

Lahko danes malo izstopiš iz cone udobja?! Lahko malo bolj zasiješ!? Lahko še malo bolj slediš svojemu srcu!!??!!

Uživaj v vsakem trenutku! Odpri srce pravim prijateljstvom!

Ljubek srečen nagajiv radosten lahkoten živahen poln izjemen ljubek dan!



🌷 P.S.: Življenje ti ponuja nove in nove priložnosti za srečo! sprejmi jih! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Thinking Out Loud ... https://youtu.be/lp-EO5I60KA

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar