torek, 10. maj 2022

Kaj ti je ljubše?!?

 Kaj še veno koga čakam, da me bo rešil?

Še vedno čakam, da me bo kdo dvignil na belega konja in odpeljal v raj? Ali da bo vsaj prišel na belem konju?

Si še vedno mislim, da bo nekdo prišel s čarobno palčko in izbrisal vse slabo in bo dobro prevladalo?

Vem, da bo dobro prevladalo!

Čisto zaupam, da bo dobro prevladalo!

Dobro vedno zmaga!

Dobro prevlada!

V mojem življenju pa je tako, da bolj kot negujem to čarobnost srca, boljše se počutim. Več kot izbiram to, kar imam rada, višja je moja vibracija. Nihče me ne rabi priti rešiti. V sebi imam že čisto vse, kar potrebujem za srečo! čisto vse! Kajti vse je moja odločitev za mojo srečo ali za kaj drugega!

Kaj izbiram danes?! Se bom »rešila« ali bom ostala nizko!?

Kaj imam raje?

Visoke vibracije ali bolj slabo počutje?

No, kaj pa bom izbrala?!

Vedno sem v stiku s svojo naravo, razen, če se ne počutim dobro. Torej je vedno vračanje v dobro počutje odgovor. No, takrat komaj lahko slišim odgovore. Drugače so samo zmedeni kaotični glasovi, ki me vlečejo na vse strani! Izražanje čustev je zdravilno. Tudi izbiranje sreče in življenje poslanstva je zdravilno! Danes vnesi še malo več sreče v svoj dan! Vredni smo dobrega svobodnega izpopolnjujočega veselega življenja! Vredni smo dobrega svobodnega izpopolnjujočega veselega dneva! Danes pa si to ustvarjajmo!

Ljubek srečen svoboden sijoč kreativne lahkoten nagajiv blažen mogočen ljubek živahen dan!



🌷 P.S.: Življenje je praznik! Zdaj pa praznuj, kdo si! Tvoji darovi so pomembni! Tvoja sreča je pomembna! Bolj kot siješ Ljubezen, bolj se Ljubezen dotika drugih ljudi! Zato danes izbiraj s srcem!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Z lahkoto sprejemam obilje! ... https://youtu.be/nLWouaP0PPw

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar