sreda, 4. maj 2022

Ljubko, ker je moje!!!

 To je moja pot! ravno zato je tako dragocena! Vem, da bi mi kdo vpeljal polno optimizacij!

»Pa to bi lahko tako! Pa to bi lahko bolj hitro! Pa to bi lahko optimizirali tako! Pa zakaj zdaj stojimo?! Pa kaj če ti tako!«

Ampak!

Ampak!

To je moje življenje!

Zaupam v božanski pravi čas! zase! Jaz zase vem!

Ko bom začutila v sebi neustavljiv val, da me potegne naprej, bom šla!

Zdaj pa sem zadovoljna! Zdaj pa sem mirna!

Zdaj pa sem zadovoljna s tem dnevom! Zadovoljna sem s svojim življenjem. Všeč mi je!

Všeč mi je samo zato, ker je moje!

Življenje je polno presenečenj! Sprejemam jih!

Ustvarjam si bolj in bolj ljubko življenje in to je moja radost! Lahko živim po svoje! Kakšna lepota!

Danes si zares ustvari čaroben dan poln lahkotnosti in lepote! čudovit-a si že zdaj!



🌷 P.S.: Zaupaj v vodstvo svojega srca! Ljubljen-a si, ker si – tak-a kot si!!! Sprejmi to ljubezen! Zdaj! Zaupaj si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar