četrtek, 5. maj 2022

Odpri srce, moja draga-moj dragi!!! Čas je!

 Počutim se tako sprejeto in objeto! Prav čutim, kako me vse objema in me poljublja in me razvaja! Čutim, kako močan je pretok Ljubezni! vedno je tu! Samo, da ga zaustavljam ali poskušam zaustavljati, ko ne opazim dobrega in lepega okoli sebe. Preveč krat sem zapirala srce!

Zdaj odpiram srce vsem lepotam, ki so zame!

Lepo je živeti v lepotah in milosti Ljubezni! Vedno je tu! Samo, da ne opazim, ker predolgo strmim v madež!

Zdaj to spuščam. Osvobajam se!

Odpiram srce še malo bolj!

Zaupam v Ljubezen! Vedno najde pot do mene! Tako pa je tudi zdaj!

Zdaj spuščam vse tegobe prednikov, ki se želijo izražati v mojem življenju, da odidejo iz moje glave, srca, duše, vsega telesa, avre, čustvovanja… vsega! Zdaj vas osvobajam, vam odpuščam in vam dovoliti iz tega časa, prostora in realnosti! Svobodni ste! Zdaj ustvarjamo boljše! Zdaj izbiramo srečo! zdaj izbiramo svobodo! Zdaj izbiramo radost! V tem dnevu!

Česa se osvobajaš!?

Kaj pa si želiš ustvariti!?

Če dovolj dolgo nalivamo čiste vode, se blatna očisti. Osredotočaj se na to, kaj si želiš in speri neželeno! Dodajaj več zaželenega in neželeno se bo zmanjševalo!

Življenje si polni s srečo! Kaj življenje! Ta dan! Danes izbiraj srečo, kot da ti gre za življenje!

Ljubek srečen igriv radosten kreativen lep luškan optimističen živahen kreativen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi lepote Ljubezni – narave, ki so zate, zdaj! Odpri svoje srce! Vredna-vreden si dobrega! Življenje je polno lepih presenečenj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ ✨ AFIRMACIJE 💛 Vse je mogoče zame! ... https://youtu.be/R4xUCNA6uzQ

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Mišo Kovač - Odvest ću te na vjenčanje ... https://youtu.be/RJhmgVpLEGc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar