nedelja, 27. marec 2022

Narava je Ljubezen!!!

 Življenje je čista radost. Zdaj. Kako lepo je graditi bližino z ljubimi. Ker sem ženska, mi je pomembno negovati svojo žensko energijo. Čutim, da jo negujem tudi tako, da spoznavam svoje prednice. Vse se pa začne z mojo mamo. Kako zdravijo zgodbe, ki si jih delimo. Zdravijo koščke sestavljanke, ki jih nisem niti poznala.

Vse izvira iz strahu ali iz Ljubezni. Vse je Ljubezen ali klic po Ljubezni. s tem, ko prisluhnem zgodbam, spoznavam svoje koščke ran. Ko so videne in občutene, pa se lahko zdravijo.

Resnica vedno osvobaja.

Resnica vedno zdravi.

Naj se resnica razkrije. Naj se pravica izkaže.

Zdaj!

Bolj kot sem povezana s svojo naravo, bolj sem povezana s svojo pristnostjo. Bolj kot sem zares v naravi, bolj čutim moč Ljubezni, kako se pretaka skozi mene. Lažje. Bolj spontano. Bolj naravno. Še lažje mi je ljubiti, odpuščati, biti srečna in razigrana – v srcu.

Danes si namenimo čas. pojdimo na sprehod. Povežimo se z naravo. Narava nas vrne v našo harmonijo srca. Zaupajmo. Mi to zmoremo! Življenje je čarobnost. Zdaj!

Živimo svoje najboljše življenje. Bodimo v stiku s svojim srcem.

Ljubek srečen nagajiv radosten pristen naraven igriv dan!



🌷 P.S.: Narava nas vabi v zavetje zdravljenja duše. Sprejmimo ta vabila! Danes! Nekako nam daje narava občutek, da je vse dobro! Saj tudi je! le zaupajmo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Mišo Kovač - Poljubi zemlju ... https://youtu.be/wE-O2btN5Bo

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar