ponedeljek, 24. januar 2022

Malenkosti so bistvene!!!

 Včasih malenkosti spremenijo dan! Tudi to, kako se oblečem! Ali predvsem to, kako se oblečem! Pomembno je, kako začnem dan! Seveda ne gre brez vsaj nekaj zavestnih vdihov in izdihov! Če že za celo meditacijo ni časa. Definitivno mi koristijo tibetanske vaje mladosti in izmeničen tuš! Takrat pa sem že budna! Čisto! Nato pa je seveda obvezen obred kave in pisanja. Ali bolj pisanja in kave! Ob tem pa uživam maksimalno! Bolj in bolj!

Ves dan je drugačen, če se potrudim zjutraj! Pa saj ni niti trud! Zdaj mi je že normalno! Pa ne samo, da je dan drugačen! Vso življenje je drugačno! Počutim se bolj povezano in razigrano! Lahko sem to, kdo sem! Bolj sem povezana s svojim srcem in svojim resničnim bistvom! Vse poteka bolj lahkotno! Kot bi se gore znižale in doline še bolj zravnale! Vse poteka z lahkotnostjo najmanjšega upora! Vseeno pa mi je v veliko zadovoljstvo!

Kaj so tvoji jutranji obredi!? Seveda so lahko kdaj koli čez dan! Lahko so tudi večerni obredi! Karkoli te spravi nazaj v povezanost in srčnost in ljubezen! Seveda je bistvena ljubezen do sebe! Vse se začne pri sebi! Najprej pometi pred svojim pragom! To je bistvo življenja! Seveda so drugi igralci! Samo! Samo! Ti si skupni faktor v vseh teh situacija! Bodi pozorna-pozoren, če se ti kaj ponavlja!!! Kaj se moraš iz tega naučiti!? Kaj ti želi pokazati situacija!? Kaj ti želi pokazati?! Ozavestimo vzorce, da se lahko pomaknemo naprej!

Kaj še moraš spustiti? Lahko je navezanost na preteklost, da ne rabimo zasijati. (Sem sodijo razni izgovori… bila sem prizadet-a, zato ne bom več ljubil-a z vsem srcem! To mi je naredil-a, zato zdaj ne morem zaupati. To se mi je zgodilo, zato zdaj ne morem živeti polno!) Lahko je navezanost na prihodnost! (Sem spadajo izgovori, ko se bo to (karkoli to je zate) __________ zgodilo, bom lahko srečna-srečen!)

Same laži! Srečni smo lahko že zdaj!

Ne nasedajmo lažem! Srečni smo lahko, koliko izberemo! To je to! Torej danes izbiraj s srcem! Zdaj! Tega si vredna-vreden!! Ustvarjajmo si lepo življenje! Močni kreatorji smo!

Ljubek močan srčkan srečen sijoč dan!




🌷 P.S.: Sprejmi vsa vabila za srečo! Zate so, da še bolj zasiješ!!!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Ceni se! ... https://youtu.be/Y32B3GR9cYg

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ceca - To Miki ... https://youtu.be/OFe5QlYkNK8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar