sobota, 6. november 2021

Navajaj se na več veselja!!!!

 Življenje je čisti praznik! Zdaj sem to, kdo sem! ljubim svoje življenje! Prav všeč mi postaja bolj in bolj! najbolj pa k temu pripomore pristnost! Seveda pa tudi čudoviti sončni vzhodi! Danes je spet tako čarobno! Kot nežna meglica se mrak počasi razblinja. Skozi sijejo bolj in bolj marelično zlate barve! Zdaj so še nežne, še malo pa bodo žarele!

Podobno je z veseljem. Bolj ga izbiram, bolj se tančice mraka dvigujejo! Bolj in bolj žari ta notranjo Ljubezen! Bolj in bolj žari to notranje veselje srca!

Največji privilegij in legenda, kar jih lahko živimo je pristnost!

Izbiraj s srcem.

Vdih. Izdih.

Kaj bi zdaj naredila Ljubezen?

Vdih. Izdih.

Kaj bi bila zdaj najbolj pristna akcija? Ali ne-akcija. Včasih je pristnost tudi samo počitek. Ali sprehod! Narava mi vedno odpre srce!

Kaj delaš najraje na svetu?

Kaj te najbolj razveseli? Danes delaj to! Izbiraj več tega! Izbiraj vtkati več sebe v vse!

Ljubek srečen igriv nagajiv zabaven vesel radosten dan!




🌷 P.S.: Odpri svoje srce srčkanemu! Odpri svoje srce veselju! Odpri svoje srce ljubezni! Tega si vredna! Tega si vreden!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Neguj Sijaj! ... https://youtu.be/P7ogOFMHjg8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Parni Valjak - Lutka za bal  ... https://youtu.be/jAubgh1Zc2w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar