petek, 13. avgust 2021

Pa kaj ni to malo čudno!?! Pa kaj!!!!

  Pa kaj je narobe biti čuden? Čudna?

Kaj ni to prava svoboda?! Biti drugačen-drugačna!

Počasi bom jih navadila! Imam zamisli in sem drugačna od drugih! Po drugi strani, kdo pa ni! Koliko treniranja in popravljanja smo bili deležni, da bi čimbolj nemoteče delovali kot čreda, pa to sploh nismo mi!

Skozi je bilo nekaj ne! Skozi so bili neki strahovi!

»Če pa boš to naredila, se pazi, ker se bo to zgodilo. Saj ne, da bi te strašila, samo – res je!«

Koliko je še bilo drugih neumnosti. Tako spi večina. Tako je normalno. Tako se spodobi. Tako se moraš obnašati. To je olika. To je lepo. Tako se obnašaj.

Zakaj?

»Ker sem ti jaz rekla!«

Saj ni vojne. Čisto v miru smo! S svojim srcem! Samo zdaj sem pripravljena odpustiti in opustiti vse nesmisle samo zato, ker je tako normalno, priporočljivo, običajno, ker se mora…

Danes opuščam vse, kar mislim, da moram biti in sem samo jaz – pristna! To pa je misija za vso življenje! Začnem pa zdaj! Kaj pa ti?!

Ljubi svoje življenje z vsem srcem! Čudovit-a si!

Ljubek srečen igriv cartan pisan mavričen nagajiv zabaven veselj drastično srčkan dan!


🌷 P.S.: Zaljubi se v svoje življenje! Si, kdo si. Si, kjer si! Zdaj pa naredi največ iz tega! Več sreče izbiraj – zdaj!

Pa še glede čudnosti! Vedno so bili najbolj uspešni (srečni) tisti ljudje, ki so bili samosvoji (čudni)!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Parni valjak - Dok je tebe ... https://youtu.be/7qHTCCr2SXg

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar