ponedeljek, 9. avgust 2021

Moraš biti??? Ali izbiraš?

  Čas je, za karkoli si želiš! Zakaj bi čakali na tako imenovane usoden trenutke. Zakaj bi nas moralo nekaj pretresti od obisti, da zares začnemo slediti sovjemu srcu? Kaj vse se še mora zgoditi, da bomo zares živeli?

Kaj če bi danes – na čisto običajen dan – preusmerila svoje življenje v zaželeno smer?

Kaj če bi danes, ko je res običajen dan, izbirala več sreče zase?

Saj ne more biti slabo, kajne? Samo še boljše je lahko!?!

Najbolj pa me navdušuje misel, da z lahkoto opuščam vse misli, kaj bi morala biti in samo sem. Bolj in bolj sem pristna in to je čudovit občutek! Zares lahko živim srečno! Blagost je v meni. Rada se imam. Nežnost prežema vsako celico mojega telesa in kot svetloba sije skozi mene. Ta čarobna ljubezen!

Ustvari si srčen dan. Nič več čakanja!

Ljubek poln hvaležnosti izjemen čaroben žareč iskriv bleščeč pristen igriv dan!



🌷 P.S.: Zaživi svoje sanje – zdaj! Življenje ni tekma, ampak čudovit strasten ples – kot tango – poln presenečenj!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... MODRIJANI - MOJA ... https://youtu.be/cbanV5zSp0I

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar