ponedeljek, 5. julij 2021

Sledi užitku!

 Hej kako kdaj danes? Si že kaj naredil-a otvoritev poletju?

Danes je dan, da si malo uravnovesim delo in užitek. Nekaj je prevladalo in čeprav rada delam, imam rada tudi čas, ko samo uživam.

Zdaj je čas za ledeno kavo, ležalnik in knjigo. Samo, da se malo razvajam. Samo, da se malo dvignem. Tako vroče je, da je karkoli drugega preveč.

Vedno je ključ v harmoniji. Vedno je ogovor tudi v srcu. Se občuti dobro? Potem je dobro.

Pa še to, veliko bolj srčni ljudje smo, kot si sploh zamišljamo!

Močni kreatorji smo. To o čemer razmišljamo, govorimo – se uresničuje. Kaj si torej ustvarjaš danes?

Včasih je dan zmedenosti. Že samo to priznanje mi daje svobodo, da se pomaknem naprej. Kaj si res želim? Kaj si čisto zares želim? Zdaj pa si to predstavljam v mislih, besedah in dejanjih. To je zame. To je bilo vrojeno vame. To je del mene. To je moje poslanstvo. Zdaj pa to uresničujem. Hkrati pa zaupam v božanski pravi čas.

Ljubek srečen sijoč dan poln smeha!



🌷 P.S.: Življenje te ljubi. Louise L. Hay Kaj če bi ga malo nazaj? Kaj če bi mu vračali ljubezen? Lahko danes malo bolj slediš svojemu srcu?

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Odpri svoje srce ... https://youtu.be/7p6WEfTT200

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Don't Stop Me Now ... https://youtu.be/HgzGwKwLmgM

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar