sobota, 10. julij 2021

Pesem tvoje duše!

 Kaj pa tvoja pesem srca?

Vem, da sem jo že od nekdaj slutila v sebi. Preveč sem se prilagajala in bila normalna, da sem jo skoraj utišala na minimum. Ampak zdaj jo spet slišim. Prisluhnem šepetanju srca. Tu sem z unikatno nalogo – samo, da bi bila jaz. To je to.

Najlažja pot pa je vedno, da sledim temu, kar me veseli. To je šepetanje moje duše. To so vabila za največjo radostno rast.

Že dolgo si več ne lažem, da lahko komu pomagam. Ljudje so pripravljeni ali pa niso. Tu sem samo zato, da bi pela svojo srčno pesem.

Zdaj še bolj zaupam glasu srca. Vem, da je samo zame. Moj najbolj notranji vodnik k sreči in izpolnjenosti.

Danes se še malo bolj poveži s svojim srcem. Prisluhni in izražaj svojo edinstveno pesem. Uživaj v njej. To je tvoje poslanstvo. Pleši skozi življenje!

Ljubek srečen zadovoljen melodičen igriv dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu sijaju! Joseph Campbell

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Ostani v centru! ❤️ https://youtu.be/hiD7CNIY1XE

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar