sreda, 9. junij 2021

Srce vedno govori resnico!

  Kaj imaš v srcu?

To, kar imaš, to ustvarjaš in privlačiš!

Imaš mir ali nemir? Strah ali ljubezen? Zaupanje ali nesigurnost?

Kaj če bi danes malo počistili svoje srce vsega nemira, strahu in nesigurnosti in ostalega kaosa?

Kaj če bi zaupali svojemu srcu, saj vedno govori resnico?!

Danes sem pripravljena zaupati svojemu srcu. Danes zaupam, da mu res lahko prisluhnem, ker me vodi v resnico. V srcu nič ne more ostati skrito in vse laži odpadejo.

Vedno, ko sem bila pred težko odločitvijo, sem vedno začutila mir v srcu. Vedno sem zaupala in vedela, da bo vseeno vse dobro.

Danes opuščam ves strah, nemir, razdraženost in zamere. Svobodna sem. Danes si ustvarjam življenje, kot si ga želim.

Ljubek srečen sijoč pristen dan!



 🌷 P.S.: Če še ni dobro, še ni konec! Zaupam v srečne konce! Tako dolgo zgodbo zavijam, da je na koncu srečen konec! Vedno je srečen konec! Če ne pa še ni konec!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ✨ Tapkanje v torek 💛 Čiščenje strupov! Tapkanje z Brad-om Yates ... https://youtu.be/ugfBUxG1Xvs

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ...  https://youtu.be/txapREGWHp0

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar