četrtek, 10. junij 2021

Saj si na sončni strani!?! Kaj še čakaš!!!

  Kako kaj na sončni strani? Saj si se prestavil-a na sončno stran?! Upam! Upam, da si ne pustiš preveč prati možganov! Kako je senčno in da ni več sonca!

Ni res!

Sonce je! vedno!

Ampak imamo rolete ali žaluzije zaprte ali odprte!?

Danes se poveži s sovjim srcem! Takoj se bo pretakalo več radosti skozi tebe!

Vedno znova padem v past senčnosti in temnin! Ampak se poberem! V trenutku se zavem, da ni resnično! Moja resnica je sonce in sijaj in svetloba in radosti n veselje! In še v istem trenutku sem nazaj na sončni strani! Tu pa si tako želim biti!

Si kaj v soncu danes, moja ljuba, moj ljubi!? Tega si vredna – vreden! Čudovit-a si!

Ljubek srečen sijoč bleščeč topel nežen igriv dan!



 🌷 P.S.: Ostani na nočni strani! Samo odpri žaluzije veselju in seveda soncu! Bodi v sijaju in luči! Ti si Ljubezen!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ✨ Tapkanje v torek 💛 Čiščenje strupov! Tapkanje z Brad-om Yates ... https://youtu.be/ugfBUxG1Xvs

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar