nedelja, 20. junij 2021

Potruditi ali ne potruditi!?! To ni vprašanje!!!

  Kako lahko je reči, da se ne da!

Potem pa se mi ni treba nič potruditi!

Pa še sploh probala nisem?!

Sem res naredila vse? Sem se osredotočala na to, kaj pa lahko naredim?! Sem iskala rešitve ali težave?! Kar iščem – to najdem! Zato se danes ne dam! Danes se ne prepuščam iluziji, da se ne da! Močna ustvarjalka sem – tako kot vsi! Zato je zdaj čas, da to izkoristim. To je moj joker! To je moj adut! (Uh, malo pa pogrešam igranje taroka!)

Zdaj je čas, da se osredotočimo na to, kaj pa so rešitve!! Kaj pa lahko naredimo! Lahko kaj izboljšamo! Se lahko naravnamo na rešitve!?! Vse je za nas, tudi to! Zdaj pa verjemimo, da je možno!

Ljubek srečen igriv dan!



 🌷 P.S.: Živi svoje življenje. To je tvoja legenda! To je tvoja pravljica! To je tvoj poslanstvo! Juhu!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ AFIRMACIJE 💗 Vredna - vreden si, da s tabo ravnajo z ljubeznijo in spoštovanjem!  ...  https://youtu.be/vNRctr_WbyQ

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Elvis Presley - Teddy Bear ... https://youtu.be/89MihWd6zKk

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar