petek, 25. junij 2021

Gnjavatorsto odpade!

  Kako lepo in lahko in gladko je gnjaviti druge, da se spremenijo. Pa kaj res mislim, da se želijo? Pa kaj si res mislim, da če bom spremenila druge, da se bom potem jaz boljše počutila? Pa se bom res? Ali me bo začelo kaj drugega motiti.

Tako lahko je najti osebo, ki ti je že v osnovi všeč. Neka nerazložljiva domačnost je, kot bi se že poznali sto let! Tega si želim še več!

Drugim pa lahko dam mir! Saj vem, da jih je lažje gnjaviti, kot pa kaj spremeniti pri sebi. Ampak drugi so samo odsev ogledala. Če se potrudim zase in sem v ljubezni in navdihnjena, me nič ne moti. Če pa nisem, pa ni bližnjic v obliki gnjavatorstva drugih. (Pa zakaj me ne podpiraš, vidiš, sprejemaš, ljubiš in vse ostale zahteve!) Sebe podpiraš, se vidiš, sprejemaš, ljubiš in zahtevaš vse to od sebe – najprej?!

Nihče te ne bo dvignil, če se ne dvigneš sam. To ni njihovo delo. To je tvoje. (To je moje! Tako sem mislila!)

Torej, kaj te navdihuje? Danes se dvigni visoko!

Ljubek srečen ljubeč radosten dan!



 🌷 P.S.: Pusti drugim živeti iz srca, ti pa tudi živi tako. Samo ti si lahko odgovorna-odgovoren zase! Pa lepo kreiranje svojega dneva! No, življenja!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ☕ Espresso za dušo 💜 Ljubezen v srcu! ...  https://youtu.be/0EVvh9eDyhk

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - The Show Must Go On ... https://youtu.be/t99KH0TR-J4

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar