sreda, 2. junij 2021

Čarobnost vedno prevlada!

  Kdo si ti, čarobnost? Kako, da mi želiš pristopiti tako vztrajno? Kdo si ti radost, da želiš biti močno del mojega življenja? Kdo si ti, čista Ljubezen, da vedno znova iščeš mojo odprtost, da se še bolj pretakaš skozi mene?

Zaupam ti. Danes. Vedno bolj sem ti pripravljena zaupati. Sijaj v meni se želi izražati.

Nekaj se veseli v meni. Vedno se poveže z mojim srcem. Vedno najde pot. Svetloba. Vedno me objame s toplino in nežnostjo Ljubezni.

Čarobnost vedno prevlada, ne glede navideznih »zanimivih situacij« in kaosa od zunaj. To ni resničnost. To ni v mojem srcu, če sem le v njem.

Danes zaupam, da je moje srce edino, ki mi razkriva resnico. Želim zaupati Ljubezni srca. Danes se ji predajam. Danes sem čistost. Danes sem pretočna za božansko. Danes sem samo lepota. Od znotraj in od zunaj.

Danes zaupam, da je moje poslanstvo samo sprejemati vabila za radost in veselje. Zato sem tu. To je moja odločitev. To je moja prva izbira. Danes sem svobodna in to izbiram še bolj.

Ljubek srečen sijoč pristen igriv dan!



 🌷 P.S.: Danes ostani v svojemu srcu. Prisluhni mu! Vodi te v tvoje najvišje dobro. Zaupaj radosti srca! To je tvoja moč!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ❤️  ☕ Espresso za dušo 💜 Sprejmi Ljubezen! Doreen Virtue ... https://youtu.be/bGM7NaAY7EE

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Berlin - Take My Breathe Away theme from Top Gun with Lyrics ... https://youtu.be/fUis9yny_lI

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar