ponedeljek, 26. april 2021

Še boljše možnosti!!!

  Kaj pa če ne bi imela kontrole nad vsem? Kaj če bi bolj zaupala, da je vse v moje najvišje dobro!? Kaj če bi samo živela svoje življenje tako, da bi izbirala več in več sreče?! To je to. To je pot srca!

Kaj če bi danes zares bolj zaupala?!

Vos življenje me ljubi! Vso vesolje me ljubi! Zakaj se ne bi tudi sama in bi izbirala več in več sreče?!

Kaj če bi danes verjela, da sem tega vredna? Kaj če bi verjela, da mi to pripada že z rojstvom?! Svoboda izbiranja sreče!? Pripada mi, tako kot zrak. Vdih. Izdih. Vedno!

Kaj če bi zaupala, da vedno ko se odločim, da izberem nekaj, kar mi je v zadovoljstvo, odprem vrata spet novim in še boljšim možnostim zadovoljstva?! Tako je!

Kaj pa ti izbiraš danes?

Ljubek srkano srečen pisano lep dan!


  🌷 P.S.: Življenje je tvoje in zdaj ga živi polno. Močna kreatorka si! Močan kreator si! Kaj si ustvarjaš danes?!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Nega duše! ... https://youtu.be/bd1oZflg0l8

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now  ...  https://youtu.be/MrHxhQPOO2c

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar