torek, 27. april 2021

Dovolj je bilo mešanja dreka!!!

 Kako kaj? Smo kaj srečni? Se kaj odločamo za srečo?

Kaj če vedno čakam, da me bo kdo rešil? Kaj če vedno čakam, da bo prišla moja božanska mama, ali božanski oče ali božanski partner ali božanska prijateljica ali božanska babica in me rešil? Ne bo je. Nikogar. Nikogar ne bo!

Danes sem sama svoja rešenica! Danes se dajem s križa. Dovolj je bilo trpljenja! Dovolj je bilo neumnosti! Dovolj je bilo mešanja dreka!

Svobodna sem, da si ustvarjam. Lahko si ustvarim tudi suženjstvo in strah. Pa si to želim?

Kako se občuti? Če se občuti dobro, je dobro! Če pa ne, pa je obratno od dobrega!

Kaj torej izbiram danes?!

Sledim svojemu srcu.

Ljubek sijoč pristen nagajiv dan!

  🌷 P.S.: Sledi svojemu sijaju! Joseph Campbell Ampak danes zares! Vedno imam na izbiro: strah ali ljubezen. Kaj bomo izbrali danes? Naj se resnica izkaže. Naj bo pravica vsepovsod!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ❤️ Nega duše! ...  https://youtu.be/bd1oZflg0l8

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  🌈 Israel Kamakawiwo'ole ➖ 'Over The Rainbow' & 'What A Wonderful World' Medley   ...  https://youtu.be/Z26BvHOD_sg

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar