ponedeljek, 15. marec 2021

Res si čudovit-a!

Kdaj ti je nekdo povedal, kako čudovit-a si?!

Res si čudovit-a!

Vredna si vsega dobrega!

Življenje naj bi bilo dobro!

Zdaj pa sprejmi to čarobnost v sovje srce.

Zdaj sprejemam to čarobnost v svoje srce.

Ustvarjam si čudovito čarobno življenje.

Zdaj tako življenje sprejemam in mu dajem prostor.

Zdaj si ustvarjam življenje v katerega sem zaljubljena.

Ustvarjam si bogato življenje polno dogodivščin! Kako sem zaljubljena v igrivost in radost. Vse okoli mene je Ljubezen. Zdaj ji dopuščam, da se še bolj pretaka skozi mene! Božansko se občuti!

Ljubek sijoč pristen dan!

 🌷 P.S.: Danes si ustvari čaroben čudovit dan! Vredna si – vreden si dobrega življenja! Danes! Dovoli si zacveteti! Zdaj je čas tvoje pomladi!

   💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zdravje! ...  https://youtu.be/9soiJslh96o

 🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

 ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar